پیام فرستادن
Langfang Yifang Plastic Co.,Ltd
صفحه اصلی
صفحه اصلی
>
اخبار
>
Company news about مزایای آشکار میخ های عایق چیست؟
مناسبت ها
پیام بگذارید

مزایای آشکار میخ های عایق چیست؟

2022-10-25

آخرین اخبار شرکت در مورد مزایای آشکار میخ های عایق چیست؟

فوم سفت و سخت پلی یورتان (SPF) که دارای عملکرد دوگانه عایق حرارتی و عایق رطوبتی است نیز کاملاً با پلی یورتان (PUR) مورد استفاده در یخچال و یخچال فقط برای عایق حرارتی متفاوت است.اگرچه ظاهر و ساختار آنها بسیار شبیه به نظر می رسد، اما به عنوان یک ماده یکپارچه عایق حرارتی و عایق رطوبتی ساختمان، فوم سفت و سخت پلی یورتان عیوب رایج مصالح ساختمانی سنتی مانند تک کاره، عایق حرارتی غیر ضد آب، غیر ضد آب عایق حرارتی را می شکند. و از بین رفتن عملکرد عایق حرارتی لایه عایق حرارتی هنگامی که لایه ضد آب نشت کند.در مقایسه با سایر عایق های حرارتی تک کاره یا مواد ضد آب، فوم سفت و سخت پلی اورتان مزایای آشکاری دارد:

آخرین اخبار شرکت مزایای آشکار میخ های عایق چیست؟  0

1. فوم سفت و سخت پلی اورتان عملکرد یک ماده را برای اهداف متعدد دارد و دارای عملکردهای زیادی مانند حفظ حرارت، ضد آب، عایق صدا، جذب لرزش و غیره است.

 

2. عملکرد عایق حرارتی میخ عایق حرارتی عالی است.این ماده عایق حرارتی با کمترین رسانایی حرارتی (≤ 0.024، فناوری فوم بدون فلوئور سبز و سازگار با محیط زیست) و بالاترین مقاومت حرارتی در بین تمام مصالح ساختمانی خانگی است.

 

3. پوسته پیوسته و متراکم از فوم سفت و سخت پلی اورتان و سلول نزدیک دیوار اتصال با استحکام بالا نزدیک به 100 ‰ دارای نفوذ ناپذیری آب ایده آل هستند.لایه ضد آب و عایق حرارتی به طور مداوم بدون درز با پاشش، تشکیل یک سقف بدون درز و یک پوسته عایق حرارتی دیوار خارجی کلی، با عملکرد عالی ضد آب و نفوذ ناپذیری است.

 

4. خاصیت چسبنده فوق العاده (بدون نیاز به مواد اتصال میانی) که به طور محکم با سقف و دیوار بیرونی چسبیده است و مقاومت خوبی در برابر قرار گرفتن در معرض باد و مقاومت در برابر فشار باد منفی دارد.

 

5. ساخت و ساز کلی اسپری، از بین بردن کامل "نقطه داغ" و "پل سرد".

 

6. فن آوری تغییر تدریجی انعطاف پذیر می تواند به طور موثر از ترک خوردن لایه ضد آب جلوگیری کند.

 

7. عملیات مکانیزه، دسته بندی خودکار، کیفیت یکنواخت، ساخت سریع و چرخه کوتاه.

 

8. خواص شیمیایی پایدار، عمر طولانی، و بدون آلودگی به محیط اطراف.

 

9. از آتش باز به خودی خود خاموش می شود و در حین احتراق فقط ذغال ها بدون چکه چکه می شود.اندازه و شکل لایه ذغالی اساساً بدون تغییر است.میخ عایق می تواند به طور موثری ورود هوا را مسدود کند، از گسترش آتش جلوگیری کند و عملکرد ایمنی خوبی در برابر آتش دارد.

 

عملکرد مواد فوم سفت و سخت پلی یورتان به خودی خود تأثیر قابل توجهی بر ایمنی استفاده، عملکرد عایق حرارتی و عملکرد ضد آب ساختمان دارد، بنابراین باید توجه زیادی به انتخاب مصالح شود.

 

عملکرد مواد عایق حرارتی و ضد آب فوم سخت پلی یورتان مورد استفاده در صنعت ساختمان بسیار متفاوت از مواد عایق حرارتی فوم سفت پلی اورتان مورد استفاده در یخچال و فریزر است که عمدتاً در چهار شاخص عملکرد ازدیاد طول شکست، نرخ سلول بسته منعکس می شود. ، سرعت تغییر اندازه و قدرت چسبندگی.

در هر زمان با ما تماس بگیرید

86-0316-2605138
منطقه صنعتی Huangdewu، شهرستان Dacheng، شهر Langfang، استان هبی، چین
درخواست خود را مستقیماً برای ما ارسال کنید