پیام فرستادن
Langfang Yifang Plastic Co.,Ltd
صفحه اصلی
صفحه اصلی
>
اخبار
>
Company news about مزایای ناخن های عایق چیست؟
مناسبت ها
پیام بگذارید

مزایای ناخن های عایق چیست؟

2022-11-22

آخرین اخبار شرکت در مورد مزایای ناخن های عایق چیست؟

مزایای ناخن های عایق چیست؟تولید کننده میخ های عایق

 

1. مزیت میخ های حفظ حرارت این است که به طور گسترده در انواع ساختمان های عمومی و ساختمان های مسکونی، بدون توجه به مناطق سرد در شمال یا مناطق گرم در جنوب، استفاده می شود.این نه تنها برای دکوراسیون جدید عایق حرارتی دیوار بیرونی، بلکه برای تبدیل صرفه جویی در انرژی ساختمان های قدیمی نیز قابل اجرا است.

 

2. اثر عایق حرارتی خوبی دارد و اغلب برای تعمیر تخته عایق حرارتی در طول ساخت و ساز استفاده می شود.از آنجایی که خود میخ عایق دارای عملکرد عایق است، تأثیری بر اثر عایق تخته عایق نخواهد داشت.

 

3. دارای مقاومت در برابر خوردگی قوی است و می توان از آن برای اطمینان از ایمنی ساختمان ها استفاده کرد و در نتیجه عمر ساختمان ها را افزایش داد.

 

4. میخ های عایق نیز دارای درجات مختلفی از عملکردهای محافظت در برابر آتش هستند و دارای تاخیر در شعله خوبی هستند که می تواند برای کاهش خطرات آتش سوزی در فرآیند کاربرد استفاده شود.

 

5. میخ حفظ حرارت نیز ظرفیت تحمل فشار خوبی دارد و به راحتی در حین اعمال تغییر شکل نمی دهد.می توان آن را با توجه به مواد مختلف برای دیدار با سناریوهای مختلف استفاده ثابت کرد.

 

6. در مراحل نصب به ابزار نصب خاصی نیاز نیست و روش نصب ساده است.لنگر را می توان با توجه به ضخامت صفحه عایق یا خانه عایق دیوار انجام داد.

آخرین اخبار شرکت مزایای ناخن های عایق چیست؟  0

در هر زمان با ما تماس بگیرید

86-0316-2605138
منطقه صنعتی Huangdewu، شهرستان Dacheng، شهر Langfang، استان هبی، چین
درخواست خود را مستقیماً برای ما ارسال کنید